Wtryskiwacze po regeneracji – kiedy opłaca się kupować

Właściciele samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne muszą mierzyć się niejednokrotnie z wieloma kosztownymi usterkami. Powszechnie na przykład się w nich psują turbosprężarki czy koła dwumasowe, a na ich naprawienie zależnie od marki trzeba wydać od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Podobnie będzie wyglądała sytuacja ze wtryskiwaczami, które także w pewnych jednostkach napędowych potrafią narobić sporo problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich wytrzymałość do okołu 250 tysięcy przebytych kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu niekiedy zaczynają doskwierać.

Objawia się to mniejszą mocą silnika i jego nierównym działaniem, z tego też powodu jeżeli się zauważy takie rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to jak najszybciej trzeba odwiedzić mechanika. Jeżeli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. Ponieważ są one dostępne jedynie w sieci autoryzowanych serwisów, to właściciele samochodów liczyć się muszą z dużymi kosztami, w przypadku starszych samochodów przekraczającymi ich wartość.

Alternatywną możliwością będzie kupno wtrysków po regeneracji, które można znaleźć w znacznie niższych cenach. Taka regeneracja umożliwia przywrócenie parametrów do stanu odpowiadającego nowym elementom, co pozwoli na kolejne wiele lat jazdy. Chcąc zakupić takie wtryskiwacze po regeneracji trzeba przede wszystkim znać ich oznaczenie, bowiem nawet w przypadku tego samego modelu danego silnika wtryskiwacz 0445115078 niekoniecznie będzie pasował do konkretnej jednostki.

+Tekst Sponsorowany+

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić